1 Via uw dealer, vraag hem/haar de defecte apparatuur naar Camtech te sturen.
2 Per post s.v.p. sturen naar
CamTech Belgielaan 1E 2391 PH Hazerswoude (ITC)
(vergeet niet het pakket te frankeren en eventueel te verzekeren.)
3 Zelf naar ons bedrijf brengen: CamTech, Belgielaan 1E 2391 PH Hazerswoude (ITC) , werkdagen van 9.00 tot 16.00 .
U dient zelf zorg te dragen voor het transport naar ons servicecentre. Het terugzenden van garantiereparaties komt voor onze rekening. Zorgt u ervoor dat uw apparatuur goed verpakt is. Sluit een brief bij met uw adresgegevens, een omschrijving van het probleem en eventuele garantiedocumenten.
Als u garantie claimt, vergeet dan niet de aankoopbon of een kopie hiervan mee te sturen Noteert u s.v.p. het serienummer (indien aanwezig) voor eventuele navraag. Als u een email adres in uw brief vermeldt, wordt u via de mail op de hoogte gehouden van de reparatievoortgang . In het geval van een garantiereparatie wordt uw apparatuur kostenloos aan u teruggezonden.
In de andere gevallen worden de kosten voor de reparatie via de webshop verrekend