Hoe kunt u uw apparatuur hersteld krijgen

  1  Via uw dealer, vraag hem/haar de defecte apparatuur naar Camtech te sturen.

  2  Per post s.v.p.  sturen naar 

      CamTech
      Belgielaan 1E  
      2391 PH  Hazerswoude (ITC)

     (vergeet niet het pakket te frankeren en eventueel te verzekeren.)


  3  Zelf naar ons bedrijf brengen: CamTech,   Belgielaan 1E   2391 PH  Hazerswoude (ITC) , werkdagen van 9.00 
       tot 16.00 .

 
         U dient zelf zorg te dragen voor het transport naar ons servicecentre. Het terugzenden
    van  garantiereparaties komt voor onze rekening.
    Zorgt u ervoor dat uw apparatuur goed verpakt is. Sluit een brief bij met uw adresgegevens,
    een  omschrijving van het probleem en eventuele garantiedocumenten.


        Als u garantie claimt, vergeet dan niet de aankoopbon of een kopie hiervan mee te sturen
    Noteert u s.v.p. het serienummer (indien aanwezig) voor eventuele navraag.
    Als u een email adres in uw brief vermeldt, wordt u via de mail op de hoogte gehouden van de reparatievoortgang

.
    In het geval van een garantiereparatie wordt uw apparatuur kostenloos aan u teruggezonden.
   
    In de andere gevallen worden de kosten voor de reparatie via de webshop verrekend



Klik hierboven voor download